19 November 2010

stress... stress... stress

apa yang bole kita describe tentang stress??

tekanan????


kenapa bole stress???

apa punca stress???
bagaimana nak mengelak kan stress???



bagaimana nak menghilangkan stress??

tolong bantu aku ... kerna aku dalam keadaan stress????

22hb ~~~~~ 4 sebutharga nak submit.
23hb ~~~~~ 2 sebutharga nak submit
25hb ~~~~~ 1 sebutharga untuk 5 company.

arghhhhhhhh stresss... biler la bole nak p jalan2??

teringin la nak 

atau .....

fulaauuuuwaaaaaaaa!!!!!!





   

7 ulasan:

ferry berkata...

erk...rilek ye cik ila

iLa SaHaR berkata...

tak bole la....

My Little Diary berkata...

hehe.... jgn pikir byk sgt, nanti lg stress...

LanaBusyBee berkata...

akak, normal la tu bila baru2 masuk..tambah lak hujung2 tahun ni, byk quotation n tender yang kuar..kira akak beruntung dapat laptop, saya dulu, masuk2 keja dapat pc besaq gabak, pastu kena stayback sebab pc kt opis n mesin photostat pun ahaha (xkan nk bawak balik mesin photostat kt umah kot, overnya hehehe)

iLa SaHaR berkata...

tuh la pasal kan kalau mesin photostat bole bawa balik umah kan best... maintain laie nie... cool

teratai berkata...

buatkan segelas milo, minum dan lepas tu tidur...pasti lepas bangun tidur, fikiran jd fresh:)

iLa SaHaR berkata...

thanx teratai... ari ni pun bangun agak lewat... manja2 kat ateh katil.... hehehehe