05 Disember 2010

aHad.... yang terik!

salam...

ari ni dah ari ahad ...
minggu pertama di bulan disember...
lagi ada 3 minggu nak ke tahun 2011..
sekejap je masa tuh berlalu kan..

ari ni.. biasalah rutin hujung minggu...
membasuh kain...
ari ni takde la banyak sangat pun membasuh
tapi di sebabkan cuaca tu terik...
tak seperti semalam...
segala ambal pun aku basuh..
rajin kan... ehehehe.. kena la rajin kalau dok sorang....

ari ni.. aku p servis keta aku...
aku sebenarnya sayang dan kasihan ngan kereta aku...
dia telah berjasa untuk 2 tahun lebih...
walaupun aku tak berhutang untuk memiliki nya....





   

ari ni... aku berblogwalking laie...
dan aku plak takde idea nak sembang apa...
so aku melalut jer la...
hehehhe jangan marah..
tapi kalu marah pun takper la
ini blog aku
aku bole tulis apa saja kan...

ok la selamat berhujung minggu ...

Tiada ulasan: