08 Disember 2010

CONTEST LELONG : I LOVE MY SELF



dah janji kat Ain nak jOin contest dia..
tapi bukan semata untuk tunaikan janji tapi nak bercerita tentang famili aku ...


nak sangat bercerita tentang mama ku ..
satu2 nye yg aku ada...
dari aku kecil sehingga la aku dewasa kini...
mama aku ni comel orang nyer.. 
tak sama macam aku nie... hehehe
sape yg tak sayang ngan emak @ ibu @ ummi @ mama kan..
semua nya sayang...

walaupun aku jauh daripada pandangan matanya
tapi kami selalu dekat di hati..
dekat di telefon
tak sah kalau sehari tuh tak berhubung
mama aku nie pandai sms tau.. hehehehe
so kalau kitorang malas nak bertelefon kitorang ber sms la





   

di sebab kan mama aku ni ada anak sorang je... iaitu aku...
dan aku ni ada mama aku je
masing2 kalau ada masalah memang mencari antara satu sama lain..
memang aku sayang mama ku
walaupun aku ni degil... mama aku nie sentiasa menyokong kemahuan anak dia...
mama aku tak pernah berhenti memberi nasihat...

mama... ila sayang sangat ngan mama...
ila tak tau macamna ila nak membalas jasa mama..
hanya doa  je yang ila mampu sediakan setiap hari...
semoga kita akan diberkati dunia dan akhirat..
ila tau mama tabah mengharungi kehidupan..
ila ingin setabah mama....

p/s alamak sayu plak ati nie... huhuuhuhu rindu nye mama.. tak sabar tunggu mama datang sini ... tak lama laie kan...


2 ulasan:

Qarl berkata...

huhu

apa kata ila join contest kat blog qarl

hadiah utama

design header percuma oleh company professional. diorng yg desig header blog qarl, aizul marcello

all d best

Ainiaa♥ berkata...

yes. great hehe :D