14 Disember 2010

Mesti Tonton: antu kak limah balik rumah

 



   

hehehehhe semalam pegi tengok citer nie kat TGV Cheras Selatan show 10.20.
pegi ngan 2T dan adik beradik nya yg lain..
  
cik 2t chomel kite
memang best giler citer nie.... masuk je panggung gelak terbahak2.. mau sakit perut beb...
tapi dapat seat 3 dari depan.. mendongak tak ingat laa... huhuuhu..

citer nie pasal Hussin yg baru balik dari Singapore (keje sebagai 'supervisa')... 
semata-mata nak kawin ngan Che Nin..
nak di jadikan citer... antu Mak Limah nie buat kecoh satu kampung..
segala bomoh segala pawang di panggil untuk membuang antu Mak Limah nie..
dari bomoh indon ke pawang siam ... rupa2 mak limah ni ???????
hah nak tau kena p tengok. ehehehe

memang korang mesti kena tengok la memang tak rugi tengok....
sakit perut gelak oOoo..


cuma penghujung jalan citer tuh tak memberangsang  sangat...

p/s seronok nya bila mempunyai famili yang ramai dan satu kepala,, jealous

3 ulasan:

ncuplalala berkata...

wahwah . ade mcm cite zobi kampung pisang tak ? hee ^^

ferry berkata...

lom tgk citer ni lagi

iLa SaHaR berkata...

ncuplalala~~~ a'a kira rentetan citer zombi kg pisang la... kat kg pisang la..

ferry ~~~ tak rugi kalau tengok