26 Januari 2011

Kenapa Perlu DiBunuh??

Ya Allah betapa kejam nye seorang ibu ... sanggup membunuh anak yg dikandung selama 9 bulan.
Bukan buang atau campak laie.. tapi ditikam bertubi2...


apa salah bayi itu?
tolong la.. bergenang air mata bila membaca tajuk...
apatah laie melihat dalam berita mayat bayi tuh..
tak sanggup ai untuk melihat bayi malang itu....


nape sekejam itu...???
nape??
mana sifat engkau sebagai seorang ibu...
tak pun sebagai seorang manusia yg mempunyai perasaan...
sedangkan binatang pun sayang kan anaknya...


nak samakan apa sang ibu yg membunuh...?


apa nak jadi ngan dunia inie...
nak tau lebih lanjut klik sini


tolong la dah pesan banyak kali kalau tak nak bayi tu bagi je la kat ai... plisss laaa

3 ulasan:

sissyira berkata...

salam

memang sedih membacanya..

kenapalah dia snggup bebruat begitu =(


ziarah rakan yang saya follow =)

kuehbangkit berkata...

bila nafsu menguasai akal...itulah jadi nya...nauzubillah hi min zaalik

iLa SaHaR berkata...

satu laie bila iman tiada dalam hati seseorang tu..