13 November 2010

Banana Stories 1st GA

 



   
dalam kesibukan nak siap kan QUOT..


jOin jap Contest nie...
comel macam owner nye hehehe...

dia kata kena teka mana satu kawan enna nie... 


agak2 nya yang mana satu ye?? hmmmmmmmm aku pilih NORITA (B). salah teka bole teka laie tak??? kalau salah teka C plak ... enna marah la suh teka sekali je... tapi kalau salah tak dapat la kan GA dia nie.. huhuhu tak per la mungkin tak de rezeki...

nak join klik kat sini

3 ulasan:

Enna Banana berkata...

awwwww..thanks tau joined ga enna yang agak merepek nih,
saja jeh buat suka-suka:P
neway later i will tell u what the exact answer eh..then bagitahu samada dee layak ke tak masuk ga nih,
agak misteri disitu ^.^
thanks again darla! :)

p/s : do keep in touch with me dear ^.^

ferry berkata...

jawapan dia a

iLa SaHaR berkata...

a bole b bole c pun bole... jangan plak d??? d??? macam plak bole d?? ada sesape nampak d?? biarkan la menjadi misteri hehehehe