21 November 2010

BLOGGER IN DA HOUSE : KHAS BUAT BLOGGER BARU

rajin abg ben.... macam tuh la blogger baru pun kena rajin gak...
seperti abg ben ....
rasanya tak terlambat kot kalau join apa yg abg ben kite buat nie

blog aku nie kebanyakan berkisar tentang
kehidupan aku seharian kot...
tak pun luahan hati aku...
kekadang aku tulis apa yg terlintas dalam pikiran aku...
so kepada mereka yang sudi folow aku tuh...
terima kasih aku ucap kan
begitu juga ngan abg ben sebab rajin buat entri yg menggalakkan blogger baru..
sekaligus melancarkan traffic blog dia sendiri hehehehe





   
apa la yang aku melalut ni.. ada korang kisah?? tentu korang tak kisah pun hehehe

20 ulasan:

ferry berkata...

erk..tak terima kasih kat ferry jugak ke?hehehe

ok semoga berjaya..

Matika Love 131020 berkata...

nk try ikut laa..

zacky ~786~ berkata...

:D

Mimiey.. (^-^) berkata...

slm kenal dr mimiey...

nasyieen.blogspot.com

jann sinuja berkata...

hye :)

shahrul berkata...

hi .......ila_alia

nice blog..mana ader lewat..

singah2..

abang ben kata..

namanya blogwalking...jgn just walk je..read...hehe..watch..nilai....baru leh erat persahabatan.

KimiCnoL berkata...

Salam Perkenalan Blogger ;)
JOM BACE ENTRY BARY =)
"Iklan Best"

MSBH berkata...

dtg nak menambah kenalan..hohoh..gud luck berblogger..wlpn den ni jrg berblogger mcm anda semua...

man yusoef berkata...

salam perkenalan...teruskan usaha berblog!!..hehe

aima in luv berkata...

ziarah dari blog BA...
salam perkenalan dari aima

Puteri Iqa Izyan berkata...

menyinggah di sini :)

cikmawar berkata...

cikmawar singgah menyinggah..

:)

Nur Azila Ismail berkata...

salam perkenalan :)


happy blogging ! ^^,

Sideq's Stories berkata...

salam perkenalan
nice blog =)
hope dapat gak singgah blog saye
lau minat jadi follower k =)

http://sideqstories.blogspot.com/

iLa SaHaR berkata...

terima kasih kepada yg sudi jengah blog den nie... hehehe...

ferry ~~ nak kena bg somthing nie... asik dia jadi org pertama komen sgala entri aku nie... hehehehe makasih2

ikiness berkata...

hai hai salam perkenalan! :) dah folo :)

Azrul Hisham berkata...

salam ziarah dari blog ben...

datang guling2 melawat blogger baru kat sini... (^_^)V


Jom guling-guling disini pula:

Azrul Hisham -My Real Life

cik aien a.k.a D.A berkata...

salam kenal dari segmen incek Ben..
mari saling memfollow ek..?
selamat berteman d alam maya..=)

titirara berkata...

singgah dri blog ben ashaari :)

rieyana ynn berkata...

salam kenal ya...;d