21 November 2010

Kekecewaan Yang Membuatkan Aku Merajuk

apa malangnya aku ari nie..
takde la malang sangat pun..
cuma terasa ari nie penuh ngan kekecewaan..

dah la Chip buat perangai...
aku pun membawa diri..
ajak la Selly p Secret Recipe untuk promosi Tea Time..
(sempat plak time kering kontang nie) 
layan rasa ati punya pasal la...

pastu order la Prawn Macaroni with Cheese
tunggu punya lama... 
tak kunjung tiba...
akhir nya aku bayar bil..
bole plak  staff yg anta bil..
tanya 'akak order prawn macaroni ye ?'
aku pun jawab 'takper la'
(sebab aku dah kecewa)

selly pun ajak la balik ofis...
dalam pada tuh 
teringin plak nak makan
'nasi ayam dara'


cari la kat sungai besi tuh...

kecewa laie....
kedai tutup....

merajuk la aku macam nie... huhuhuhuhuhuhuu 
(sehingga ke saat ini aku tak makan apa pun dari pagi tadi )
kekecewaan yang menimpa2





   

7 ulasan:

ferry berkata...

aik..tak dapat makan merajuk?hehehe

Durratul berkata...

aduhh sedapnya wlupun tgk gmbr jer..kecur air liur ni =)

My Little Diary berkata...

salam,
nasi ayam dara??? mcm best je tu....kekeke

entry terbaru"hatiku bukan hati batu"

Tomato Gurl's Life berkata...

ala jgn la merajuk smpi xmakan plk sayang..beli makanan lain pulak ye..nati perut kosong mudah jatuh sakit..

thanks ye sudi sggh n bc n3 blogger kreatif cik tom..salam kenal ye ila ;)

iLa SaHaR berkata...

ferry : merajuk la... semua yg aku nak makan...xde

duratul & lil : memang sedap.. serius sedap.. huhuhuh lapo.

tomato gurl : makan kek secret recipe jek tadi..huhuh nak makan tomato plak... perah limau potong cili ngan bawah merah... pergh sedap tuh ngan nasi paneh.. hehehe

budakkecik berkata...

sabar yer ila...kadang2 dakkecik ada time mcm nih...dugaan tuh...

Asrol Mania berkata...

Betul la.. Apa yg kita nak tak selalunya dapat kan...

http://www.asrolmania.com/p/blog-exchange.html