20 November 2010

Trafic ... Oh Trafic

sebelum aku balik....
sebelum aku nak berehat...

jengok jap blog aku yang tak seberapa nie......

ternampak trafic aku... 
cuma nak mengucapkan trima kasi 
kat ferry dan abg ben...
tanpa mereka takde org yg tau kewujudan blog aku nie ...

sekali laie terima kasi kat abg ben...
kalau bukan kerajinan abg ben buat contest...
takde sape la yg sudi nak jengok blog aku nie....





    
good nite sahabat...
harap2 malam minggu ni ceria...
tak sabar aku nak berjumpa bantal dan selimut busuk ku....

p/s cukup la nak ubah rupa paras blog aku.. cuma nanti ada masa nak tambah sket2 je...
walaumacamna pun aku tetap bangga dengan blog aku... 

1 ulasan:

ferry berkata...

hehe..ni yang rasa bangga ni...