04 November 2010

susah untuk menjadi orang yang berilmu...

salam semua...
dua tiga hari aku ni rajin juga berblogwalking .. 
sambil-sambil tuh tugasan seharian di ofis ni tak lah aku lupa kan..
dalam berblogwalking tuh aku singgah la beberapa blog yang memberi 
nasihat, pandangan, idea, dan keinginan untuk terus aktif dalam dunia blog ni.
antara blog yg membantu ni ialah kunn-izzul , dunia-dayat, ...
terima kasih la... semalam pun banyak gak aku berblogwalking.. di sebabkan masa agak terhad.. 
tak sempat nak menumpukan perhatian ngan pembacaan tapi insyAllah ada masa aku akan kunjungi laie blog korang...
walaupun aku berharap agar kawan-kawan yang bermurah hati .. beri komen, pendapat dll bagaimana aku nak menambah baik kan blog aku nie.. 
tolong ye .. komen2 bernas akan dapat sesuatu dari aku...






p/s sebenarnya banyak laie blog kawan2 yg memberi ilmu.. tapi tak tercatat namanya di sini maaf ye.. tapi aku tetap ingat.. nak2 laie kuman...hehehe

1 ulasan:

einaz shah rizal thomas berkata...

ting tong.
boley masuk belog ni.
just want to say hi to owner belog.


love einaz!