11 November 2010

Tweet


jalan2... dari blog ke blog... asik2 cuci mata...
kalau tak pun mencari idea camna nak bagi blog aku nie dikunjungi ramai...
tapi tak per la... kalau ada orang sudi singgah tuh dah kira bagus la kan kan kan... 
janji aku happy .. korang pun happy gak... 

ada gak p layan twitter... hmmmm biasa la macam2 hal kita bole tau dari twitter ni... 
nak update blog pun kita bole info kat follower2 kita kat blog... macam2 cara ada kan kan kan... 
tapi apa pun cara yg ada... tetap gak aku tak ley nak layan facebook kat ofis nie... huhuhuhuhu
tapi takper la ..





    

apa yg aku melalut nier ye... hehehehe aku sendiri pun tak tau... 
esok dah ada sebutharga nak submit.. tapi aku tak buat2 laie... 
alamak bos kecik jangan marah arrrrr... nanti semakin macho plak... terpesona plak nanti ..
hehehehe ok2 la... saja nak try beberapa benda  baru... untuk kepuasan diri sendiri...

p/s maaf la kalau setiap kali korang masuk dalam blog aku ni... asik ada perubahan jer... tengah belajar laie.. tapi takper kan.. kalau ada cadangan bagitau la... kalau ada ilmu nak di kongsi pun cerita jer la.. nak tau

4 ulasan:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

pelan-pelan kayuh hehe

RESULT UPSR DAH KELUAR, ADIK AKU DAPAT BERAPA?

NAK P MEKAH PON PAKAI BULU MATA PALSU

TUTORIAL CARA NAK ASINGKAN KOTAK KOMEN DAN CARA NAK BUANG WORD VERIFICATION

HIDUP DI KAMPUS: INDAH ATAU SEBALIKNYA?

Ati Masrif berkata...

salam

kita pun sama ..suka jln2 blog org ..cuci mata dan kongsi idea

LanaBusyBee berkata...

wah akak, dh banyak perubahan, cayalah ^^

iLa SaHaR berkata...

Gdis ~~~ kalau tengah banjir tak bole nak pelan2 kayuh hehehe...

mas ~~~ tuh la berblogwalking banyak benda yg kita belajar

bee ~~~ huhuhu tak cukup cun laie nie