11 November 2010

Cerita Kreatif


sebelum start nak bebel klik kat header incik ben kalau nak join.. tapi baca dulu entri den ni hahhhh

ermmm agak2 nye waras ke tak waras aku ari nie... keje tak terusik langsung... ok2 ni entri terakhir untuk ari nie... berkenaan cerita kreatif berdasarkan gambar2 berikut atas ilham incik ben (jejaka terhangat di dunia blogger) bodek baik punyer... takper kan incik ben

cerita nyer gini:-----------

mula2 dulu aku layan blog nie... aku masih malu2.. tersengih2 bagaikan kerang busuk... eh tidak tersengih2 bagaikan kucing comel yang nak bermanja (sib baik aku tak tergesel2 nak minta kena manja kan )
semakin hari ... aku semakin hilang rasa malu2 kucing tuh... lantas aku tersenyum kambing ( teringat 'abang' pantang aku panggil dia tersengih) tau tak kenapa aku bole tersenyum kambing... sebab bila aku berblogwalking tuh kan kekadang aku tersengih2 sorang2 kan ofis nie...gara2 entri kengkawan yang lucu... dan kekadang aku tergelak tapi aku masih boleh kontrol.
dalam dunia dunia blog nie aku bole melihat lebey jauh.. tak payah nak memanjat macam zebra tuh... setakat 1 klick je aku bole menjelajah jauh...dan bayangkan la kalau dah berklick2 (macam ari ni la dari tadi nak berenti berblog... tak gak berenti2 huhuhuhu) korang bayang kan laaa kan......
walaupun tak kenal antara satu sama lain.... tapi antara blogger tetap gak membantu antara satu sama lain... seperti nya incik kuman (jangan marah ye tak letak link) kiter dan juga abang ben kiter nie... 
dan aku yang dulu nya... tak kenal sesiapa dalam ni... terkontang kanting mencari idea.. akhirnya aku mempunyai kawan yg bole la di katakan ramai (follower tak ramai laie huhuhuhu tapi tak per la) pelan-pelan kayuh kan... dan tak mustahil aku bole sefemes abg ben satu ari ni nanti hehehehe (jangan marah ye)

walaupun tak seramai follower abg ben... tapi sekang nie pun aku dah tak cukup tangan untuk melayan blog... dengan kaki2 sekali dah naik ke laptop nie ( nak membayang kan betapa aku terlalu sibuk ngan blog dan keje ku) sib baik la bos tak kaki aku naik ateh meja nie hah. tapi aku puas hati gak dengan pencapaian aku setakat nie...

dan sehingga ke saat ini .. aku menunggu agar abg ben sudi2 la mengunjungi blog aku... dan menunggu juga kehadiran teman2 baru untuk mengunjungi dunia ku ini... incik SOP pun patut kunjungi blog aku nie...

 p/s abg ben jangan lupa komen citer aku nie ye... arap2 mencuit ati semua orang ... 




15 ulasan:

Mas Sani berkata...

menarik bace cerita kretaif ni :))

MummyAyu berkata...

cerita best...

MOMOCHAN berkata...

huhu goodluck!

iyou berkata...

wah... gudluck ea! hehehe

Owner najmijimi.blogspot.com berkata...

mnarek cter ni jadi saya tidak kberatan mngundi ntok cter ni tima kasih...

Tanpa Nama berkata...

besh2!
chaiyok2!

Unknown berkata...

goodluck ila..cayookk

nur berkata...

nice.. an dgood luck
ALL IN ONE

ChubbyMe berkata...

gud luck jugak..~(^_^)/

zacky786 berkata...

sy undi iLa eaa..

iLa SaHaR berkata...

waaaa tak sangka ni la entri yg paling ramai komen.... yes!!!! TQ *blushing

HAZRIL HAFIZ berkata...

gud lux=)

ieda Qema berkata...

bleh vote kat kotak pool incik ben!

ieda Qema berkata...

bleh vote kat kotak pool incik ben!

Mama Kembar Tiga berkata...

good luck!