07 Disember 2010

Contest Cipta Banner "Dunia iLa aLia"





    

bila tengOk masing2 punya blog ada banner dan header...

teringin gak blog nie ada banner n header...

so aku pun nak buat contest...

untuk cipta banner n header bagi blog aku...

mudah kan... so contest nie akan berlangsung sehingga 31hb December 2010.. 
kira nya malam tahun baru la penutupnya kan...

Ciri2 banner yang perlu ada
  • kena la berkaitan dengan blog aku nie...
  • kena ada pic aku yg ada dalam pages 'tentang aku'
  • nak kan pic yg berlainan pun bole email je kat aku.. nak possing yg macam na?? hehehehe
  • yang pasti warna nya kena ceria... simple...
  • hakim2 nye terdiri daripada ofis2 mate aku... termasuk la lanabusybee (so hang tak bole la nak join contest nie hehehehe)
So hadiah nye tak tau la korang rasa menarik ke tak??
disebabkan aku nak beli external hard drive 500G... 
so aku nak hadiah kan korang benda yang sama ...

cOntOh je.. tapi lebih kurang la nie... dah survey kat imbi dah
 
lagi satu jangan lupa tag kawan2 korang ye untuk join contest nie...
dan jangan lupa letakkan banner yg korang buat kan untuk aku tu kat blog korang dan link kan ke blog aku nie.. bole kan bole la.... 

so jangan lupa jemput kawan2




19 ulasan:

Unknown berkata...

dapat hadiah external?wow!!
nak-nak

nur berkata...

wah hadiah external.. best tu.. nak nak
ALL IN ONE

iLa SaHaR berkata...

jom la join...

LanaBusyBee berkata...

aaaaaa xternal hdd tuh, dah la dlm wish list sy xternal tu,taaapi xleh join plak uwaaaa..tetiba jadi hakim ni, kena bayr royalti ni kak agagaga..

ok2 set, kita kena tunggu hasil yang memberangsangkan hehehe

one2paii berkata...

fuhyoo..sungguh kayo lu nie skang erk..nape x letak hadiah kehte ke..uhma ke?haha..gua nak buat..tp takut x cantik ar bai..hehe

Nurdiyana Yaccob berkata...

fuyyoooo...hadiah best la Ila...tapi DeQdEq tak pandai nak buat header/banner...yg kt blog DeQdEq tu pun kawan yg tolong buat dan hadiahkan pada DeQDeq...

iLa SaHaR berkata...

B, royalti ada la untuk spesel hakim nie.. hehehe...

jOm la try ... tak salah tak try.. hehehe
ntah la naper terbuka ati nak buat kan..
sebab tak berkesempatan kot nak buat banner and header sendiri... ajak la kawan2
deQdeQ pesan kan kawan join this contest mana tau dapat hehehe

Nurdiyana Yaccob berkata...

DeQdEq cuba yer...klu cantik DeQdEq join....jadi kena pi berguru dulu nih....

Nurdiyana Yaccob berkata...

ila....ini hasilnya....DeQdEq join,tp hasilnya sgt2 la biasa...sbb bdk baru belajr..hehehe...http://diyanayaccob-deqdeq.blogspot.com/2010/12/contest-cipta-banner-ila-alia.html

Cik Bulat berkata...

banner saje ke header skali???

Ain berkata...

best ! hhehe
ain nak join tp x rety laa. hehe insyaalah ain try,.

iLa SaHaR berkata...

deQdeQ thnx for joining... hehehe ada mysterious gift untuk peserta pertama

Nurdiyana Yaccob berkata...

wah....ada hadiah misteri ker...bestnya....DeQdEq x pandai buat header ila...saja2 je join nih..

nora amila ghazali berkata...

nak banner ker header??? or dua2??

Cik Bulat berkata...

Pikok join ye..

http://noorafiqah91.blogspot.com/2010/12/lagi-header-kontest.html

jemputla tengok..:)

iLa SaHaR berkata...

nora ... buat banner n header skali laie bagus.. hehehe

iLa SaHaR berkata...

pikok TQ.... ajak laie kengkawan ramai2

nora amila ghazali berkata...

nora join... harap sukala.. hehehe

http://noraamila.blogspot.com/2010/12/contest-cipta-banner-dunia-ila-alia.html

Mr. N berkata...

ini dia...telah pun aku join~

http://sembil9n.blogspot.com/2010/12/contest-cipta-banner-ila-alia.html