07 Disember 2010

Salam MaaL Hijrah 1432H

salam semua...
ari ni merupakan tahun baru bagi umat Islam...

cuba renung sejenak?!!
tahun baru Islam @ Maal Hijrah @ Awal Muharam...
sambutan dia tak la sehebat Tahun Baru....
tapi makna nya lebih mendalam dari pada Tahun Baru...

Setiap kali Tahun Baru semestinya kita berazam...
aku pun berazam...
tapi adakah azam tahun lepas tuh dah tercapai...
atau pun sekadar berangan2 sahaja...





   

Setiap tahun aku sentiasa berazam untuk 
menjadikan tahun ni lebih baik daripada tahun sebelum nya..
Alhamdullillah walaupun tak banyak perubahan 
tapi aku tetap berbangga...
sebab nya aku ada perubahan dari tahun sebelum nya

Cuma aku ingin perbaiki nya lagi.. dan lagi....
Dan aku harap kawan2 ku semua pun ..
jangan berputus asa untuk memperbaiki kehidupan ...

Tiada ulasan: